MINUNE atins de lumina credintei

22 Decembrie 2009 at 2:04 PM (Uncategorized)

Aseara m-am rugat la divinitate. Sa-mi dea un semn si sa ma intoarca de pe calea necredintei. Sa dea un scop vietii mele, fiindca ma simteam pierdut in acest univers fine tuned si intelligently designed fara un creator pe care sa il venerez.

Si IATA MINUNEA!!!

Astazi, mergeam sa cumpar cadouri seculare prietenilor mei seculari si copiilor care cred in Mos Craciun si in Divinitate ba si dau peste Imaginea Sfintiei Sale UNICORNUL! Intr-un simplu magazinas de jucarii, L-am gasit.

sunt inca in stare de soc.  Unicornul se naste! Inchinati-va! Sarutati-i copitele.

1 comentariu

  1. Ghiocelul Salbatic said,

    Bine spus, dar ultimele propuzitii mi-au adus aminte de articolul meu http://ghiocelul.tastaweb.com/inchinati-va-mie/

Lasă un răspuns

