Ateismul este

16 Aprilie 2011 at 10:43 PM (Uncategorized) (, , , , , , )

Ateismul îmi oferă libertate.

Ateismul îmi ofera satifacţia de a fi bun pur şi simplu, prin natura mea.

Ateismul a rupt lanţurile religiei care îmi îngrădeau gândirea. Ateismul mi-a uşurat conştiinţa de falsa vinovăţie. Am ajuns ateu căutând Adevărul, acel adevăr cu ”A” mare. Am înteles că am îngenuncheat de multe ori mulţumind unei icoane pentru ceea ce am primit de la cei dinaintea mea, de la cei care au luptat pentru ideile lor, de la cei care au vrut să cunoscă lumea din jurul lor şi care au vrut să cunoaştem lumea din jurul nostru. Am înţeles că am o şansă unică şi că un univers care nu ştie că exist şi nişte oameni care nu m-au cunoscut niciodată mi-au oferit totul. Am înţeles că sunt cu mult mai bun când fac bine fără să aştept nimic în schimb, şi la fel de bun când nu fac rău desi nu mă tem de nicio pedeapsă. Am înţeles că o sa mor, dar asta înseamnă că am avut norocul să mă nasc şi că probabil viaţa nu ar mai înseamna la fel de mult dacă nu ar avea un sfârşit.

Ateismul nu îmi oferă nimic. Nu mi-a oferit niciodată şi nici n-o să-mi 0fere. Nu mă face să mă simt bine, nu îmi oferă consolare, nu e acolo pentru mine când sunt bolnav sau răcit, nu poate interveni să mă ajute când am nevoie, nu mă va proteja de ură şi minciuni. Nu-i pasă dacă reuşesc sau dau greş, nu-mi va şterge lacrimile din ochi, nu face nimic atunci când nu am unde să mă refugiez, nu-mi va spune cuvinte înţelepte, nu-mi va da sfaturi, nu are nicio lecţie să mă înveţe, nu-mi poate arată ce e bine şi ce e rau, nu a inspirat şi nu a entuziasmat pe nimeni, nu mă vă ajuta să-mi ating ţelurile, nu-mi va spune să mă opresc atunci când mă distrez, n-a salvat niciodată niciun suflet, nu îşi asumă meritele pentru fiecare realizare a mea, nu mă va face să îngenunchez, nu-mi cere să cred, nu mă va tortura veşnic, nu mă va învăţa să urăsc sau să-i dispreţuiesc pe alţii, nu-mi poate spune ce e bine şi rău. Nu va spune nimănui pe cine poate şi nu poate iubi, nu a spus oamenilor că nu au ce căuta împreună, nu te va face să te gândesti că viaţa merită trăită. E adevărat că nu are nimic să-mi ofere.

Dar, defapt, ateismul nu-mi oferă nimic pentru că nu i-am cerut niciodată nimic, pentru că nu are nevoie să o facă. Religia promite totul pentru că vrei asta. Nu ai nevoie de o religie sau de credinţă, ai vrut lucrurile astea pentru că vroiai să te simţi în siguranţă. Eu vreau să simt realitatea, nimic altceva. Aşa că ateismul îmi oferă totul, tot ce religia îmi furase înainte.

Nimeni nu-ţi datoreaza nimic. Eşti norocos să fii în viaţă, şi ar trebui să profiţi de asta. Noapte bună şi Dumezeu să fie mai puţin.

3 comentarii

  1. Adi said,

    Ateismul îmi oferă libertate.
    Ateismul îmi ofera satifacţia
    Ateismul nu îmi oferă nimic.
    Oboseala de a scrie noaptea🙂

  2. Răspuns către troll « loc pentru nume said,

    […] referitor la postarea mea: Ateismul îmi oferă libertate. Ateismul îmi ofera satifacţia Ateismul nu îmi oferă nimic. […]

  3. revolutia1din1tine said,

    Razboiul cel mai dur e la mental, e lamentabil sa labaresti deci pe net dezlegand puzzleluri seci cu paianjeni reci cu acri castrveti si curechi vopsiti pe pereti, tot ce intra in ochi si pe urechi, ai grija, ai grija ai grija!

    lasa mortii si vampirii

    numai da atat curs firii

    si numai cina cu necrofilii

    numai cumpara dela scatofili

    si nuti lasa grija copiilor in mana acestor pedofili

    poate-i prea mare iluzia ca sa no crezi

    minciunea i prea buna sa no savurezi

    poate-i un deliciu pentru tine acest serviciu

    sacrificiu sacrificiu in beneficiu cui!?!?

    hai zi zi stiu ca sti deja zi!

    zi zi acu numai ai dece te nelinisti

    acum ca sti zi zi zi

    illuminati illuminati illuminati

    they’re in control!!!!!

    te simti mai bine nu?

Lasă un răspuns

